Pouzdati se u sebe ili verovati sopstvenim sposobnostima i mogućnostima, vrlo brzo bi mogli da postanu traženi pojmovi na rasprodajama ljudskih osobina. Oni koji trguju ovom robom, povremeno naprave Akciju sa sve uključenim promoterkama, gde se samopouzdanje nudi po znatno sniženoj ceni od realne. Roba ove vrste nije za jednokratnu upotrebu, stoga je Akcije potrebno ponavljati, u skladu sa potrebama tržišta…

Znoj, znanje i vreme

Nekada se samopouzdanje proizvodilo u količinama i kvalitetu koji je u potpunosti odgovarao potrebama. Određeni proizvođači su imali jasno postavljene kriterijume i materijal za izradu koji su primenjivali u okviru propisanih standarda. Roba je bila kategorizovana, prilagođena različitim platežnim sposobnostima kupaca.

Tržište se, vremenom, globalizovalo. Samopouzdanje su počeli da proizvode i oni koji nisu imali pristup kvalitenim materijalima. Povremenim Akcijama, odnosno prodajom robe po realnim cenama, uspeli bi da ga prodaju većem broju kupaca. Cilj im je da povećaju tražnju, bez ulaganja u kvalitet. Bitno je da se  „obrće“ – kažu stručnjaci…

Jedan od obaveznih sastojaka dobrog samopouzdanja je bio materijal koji se nazivao znoj. On je, u međuvremenu, proglašen nepoželjnim, potpuno nepotrebnim sastavnim delom.

Drugi materijal bez kog se nije mogla zamisliti priozvodnja ove robe, zvao se znanje. Ono se, posebnim metodama, uz supstancu koja se nazivala vreme, oblikovalo i spajalo sa prethodnim sastojkom.

Treći sastojak samopouzdanja se nazivao trud. Ne znam šta se tačno desilo sa njim. Virus ili neka bakterija… On je modifikovan, promenjen, vakumiran.

Danas se, isto kao i nekada, samopouzdanje nudi mladim ljudima, kao ciljanoj kategoriji kupaca. Lepo upakovano i sa zanosnim mirisom. Često se organizuju i Akcije.

U modernim pakovanjima ne postoji uputstvo za upotrebu. To je ono što nedostaje. Proizvodnja uputstva ima visoku cenu.

Kupci koji ne umeju da ga koriste, imaju pravo žalbe nadležnom organu, mogućnost povrata sredstava itd. Sve je po zakonu. Obe strane su zaštićene…

Astrološke konsultacije možete zakazati PORUKOM na viber + 381 63 532 293 ili mail astropitanjce@gmail.com. Hvala na poverenju.